Jak zamówić i co dalej?

Jak zamówić?

Jeśli nie wiesz jak zamówić i co dalej stanie się z Twoim zamówieniem, przeczytaj poniższe informacje, a wszystko stanie się jasne. Aby zamówić akcesoria przygotowywane w naszej pracowni wystarczy wypełnić nasz formularz kontaktowy.

W formularzu podaj:

  • co chcesz zamówić: obrożę / szelki (Norweskie, Step-In, Easy-Walk, Guard) / smycz (klasyczna, regulowana)
  • wymiary psiaka, dla którego zamawiasz akcesoria; dla ułatwienia skorzystaj z krótkiej instrukcji "jak zmierzyć psiaka?"
  • taśmę bazową - wybrany kolor oraz szerokość
  • tasiemkę ozdobną - każda z nich ma swoją unikalną nazwę, wystarczy nam ją podać LUB wybrany rodzaj obszycia
  • podszycie - wybrany kolor
  • jeśli dodatkowo mamy wykonać haft - napisz jaki masz pomysł a my go zrealizujemy
  • wybierz i podaj najlepszą dla Ciebie metodę wysyłki (Poczta Polska, Paczkomat InPost, kurier DHL)az adres dostawy (z metodami i kosztami wysyłki możesz zapoznać się na stronie: cennik i koszty wysyłki) i podaj adres dostawy

Co dalej?

Po złożeniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą potwierdzając jego przyjęcie oraz łączną wartość. Należność wynikającą ze złożonego zamówienia wpłać na konto bankowe podane w zakładce kontakt. Po zaksięgowaniu należności na naszym koncie przystępujemy do realizacji Twojego zamówienia.

Ile będę czekać?

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie przystępujemy do realizacji zamówienia. Czas oczekiwania wynosi od 5 do 8 dni roboczych, choć zazwyczaj jest krótszy i w dużej mierze zależy od wielkości zamówienia. Po skompletowaniu i nadaniu zamówienia wyślemy do Ciebie numer przesyłki.

Masz dodatkowe pytanie?

Skontaktuj się z nami mailowo lub w wiadomości prywatnej na naszym Facebook'u.  Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Teraz wystarczy czekać na przesyłkę, zrobić przymiarkę i... jeśli chcesz - pochwal się jak Twój pupil prezentuje się z nowym gadżetem. Jeśli wyrazisz zgodę umieścimy jego zdjęcie w galerii naszych Klientów.

jak-zamowic-i-co-dalej